به گزارش ميراث آريا (chtn) به نقل از اداره کل روابط عمومي امور بين الملل سازمان تامين اجتماعي،در آستانه هفته تامين اجتماعي به منظور پاسخگويي به اقشار مختلف بيمه شدگان،‌کارفرمايان و مستمري بگيران سراسر کشور و دريافت نقطه نظرات و ديدگاه هاي مخاطبان و انتقال به مديران و مسوولان ارشد اين سازمان، سيستم نداي تامين با هدف خدمت رساني بهتر به مردم به صورت شبانه روزي راه اندازي شده است.

بر اساس اين گزارش،نهادينه کردن فرهنگ پاسخگويي و احترام به مردم در سطوح مختلف اين سازمان، پيگيري و حل فوري و ريشه اي مشکلات مردم با تاکيد بر آگاه سازي،‌راهنمايي، مشاوره و بهبود ارتباطات مستقيم با مردم به صورت تعامل د وسويه و ساماندهي و تمرکز ارتباطات مردمي و ايجاد سرعت و صحت در فرايند پاسخگويي را از مهم ترين مزاياي سيستم نداي تامين اجتماعي است.

هفته تامين اجتماعي از بيست و پنجم تير ماه جاري، در سراسر کشور آغاز مي شود./100

انتهای پیام/

کد خبر 1388042311